ممنوعیت کوچ عشایر به مناطق پرخطر و سیل خیز جنوب کرمان

کوچ عشایر به مناطق پرخطر و سیل خیز جنوب استان کرمان ممنوع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ جلسه ستاد مدیریت بحران عشایر استان کرمان در محل سازمان بسیج عشایر استان با حضور احمدیوسفی مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان سیاری فرمانده بسیج عشایر استان و نیکزادی مدیرکل امور عشایر شمال استان برگزار گردید.

احمدیوسفی مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان در این خصوص اظهار کرد: از عشایر درخواست می شود تا اخبار و هشدارهای هواشناسی را به‌طور جدی دنبال کنند و از اتراق در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند.

احمدیوسفی خاطرنشان کرد: اداره کل امور عشایر جنوب کرمان در آماده باش کامل بسر می برد و تا پایان بارندگی ها مرخصی تمام کارکنان اداره کل امور عشایر جنوب کرمان لغو گردیده است.

احمدیوسفی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران عشایر استان تا اطلاع ثانوی کوچ عشایر به مناطق پرخطر و سیل خیز ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای ارسال به موقع آرد و سوخت عشایر در مناطق سیل خیز اندیشیده شده است.

در پایان مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان گفت: عشایر می‌توانند در صورت نیاز و بروز هرگونه مشکل با ادارات امور عشایر یا بسیج عشایری شهرستان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم اطلاع‌رسانی در جهت ترغیب مالکین اراضی و املاک به اخذ سند

س آوریل 16 , 2024
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به تقاضامحور بودن صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک و نقش پررنگ رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم رسانه‌ها در جهت ترغیب مالکین اراضی و املاک به اخذ سند تاکید کرد.