۲۱۰ دستگاه خودروی پرخطر در جیرفت توقیف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از توقیف ۲۱۰ دستگاه خودرو به دلیل سلب آسایش و انجام حرکات نمایشی پرخطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از ایرنا، حسین سلامی افزود: ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر تصادف رانندگی رتبه دوم را در بین ۱۰ اتهام اول را در جیرفت به خود اختصاص داده است.

وی رانندگی بدون پروانه رسمی را دهمین اتهام پرتکرار طی ۶ ماهه اخیر در شهرستان جیرفت برشمرد و از برخورد قانونی با هنجارشکنان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، تصادفات رانندگی را دومین اتهام پرتکرار جیرفت برشمرد و  بیشتر اتهامات پرتکرار در این شهرستان را خشونت های رفتاری و گفتاری دانست.

وی تصریح کرد: ضرب و جرح عمدی، انتشار تهمت، افترا، توهین، تهدید و  تخریب بیشترین نوع خشونت های رفتاری و گفتاری از دیگر جرائم شهرستان جیرفت است از این رو دستگاه های مسئول، نخبگان و فرهیختگان جامعه ضمن همکاری با شورای پیشگیری از وقوع جرم نسبت به کاهش این آسیب ها اقدام کنند.

سلامی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یک موضوع فراقوه ای است، گفت: تمام مسئولان، نخبگان و مردم باید در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش حجم گسترده ای از دانش آموزان، معلمان و خانواده های آن ها را تحت پوشش خود قرار می دهد باید در انجام فعالیت های پیشگیری از وقوع جرم  بیش از گذشته مشارکت کند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گام دوم انقلاب باید همراه با بازنگری اقتصادی باشد/ پیش‌بینی ما این است که روند بازار بورس مثبت است

د اکتبر 5 , 2020
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کسری بودجه در نظام اقتصادی کشور را یکی از دلایل شوک‌های ارزی خواند و گفت: دولت برای کسری بودجه باید برود، پول قرض بگیرد که این امر منجر به بروز مشکلات اقتصادی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان دکتر محمدرضا پورابراهیمی در […]