گره گشایی از پرونده های سنگین قضایی با همکاری سران طوایف

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان اظهار کرد: گره گشایی از پرونده های سنگین قضایی با همکاری سران طوایف سران طوایف، تعهد، عشق و علاقه خود به نظام و انقلاب را همواره نشان داده اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزو: مردم همواره در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته اند و در ۲۲ بهمن ماه سال جاری نیز مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد زیرا مردم همواره ثابت کرده اند که در این برهه ها حضور دارند و امسال نیز یکبار دیگر دِین خود به نظام، انقلاب و شهدا را ادا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان عنوان کرد: دستگاه قضایی کرمان در بهره گیری از توان علما و سران طوایف در راستای صلح و سازش موفق عمل کرده است.

وی بیان داشت: اینکه دستگاه قضایی دست همکاری خود با علما، ریش سفیدان، سران طوایف و متنقذین برای توسعه امنیت و رفع اختلافات را به سوی این افراد دراز کرده است، اقدامی فنی پسندیده و درست است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در ششمین گردهمایی علماء و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان گفت: حضور و همراهی سران طوایف، علما، مصلحین و حکمین قرآنی تاثیربخشی بسیار خوبی در استقرار و پایداری امنیت و کاهش جرایم و آسیب ها داشته است.

وی افزود: با مشارکت گروه های مردمی، متنفذین، سران طوایف و مجریان طرح مصلحین طی سال جاری دو هزار و ۶۷۸ پرونده به صلح و سازش ختم شده است که از این تعداد دو هزار و ۲۴۴ مورد با مشارکت مستقیم سران طوایف بوده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات جدید از پرونده خودکشی وکیل جوان سیرجانی/ متوفی سابقه خودکشی داشته است

پ فوریه 9 , 2023
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری میزان؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به خودکشی یک وکیل جوان در این شهر، گفت: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی […]