آتش سوزی در یک پمپ بنزین در شهر کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان”کرمان” تعبیه مخزن اضافه و پمپ برقی را عامل آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو سوخت بر در پمپ بنزین فابریک شهر کرمان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ” پورامینایی”در این خصوص گفت: در پی اعلام یک مورد آتش سوزی خودرو در پمپ بنزین فابریک شهر کرمان سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام و در عملیات اطفا حریق با عوامل آتش نشانی مشارکت کردند.

وی افزود: در بررسی های بعدی نیز مشخص شد این خودرو پژو به رانندگی فردی از اتباع دارای مخزن اضافه و پمپ برقی بوده و هنگام سوخت گیری به سبب نقص فنی،دچار حریق می شود که خوشبختانه در این آتش سوزی گزارشی از خسارت به سایر خودروها دریافت نشد و با سرعت عمل ماموران آتش نشانی،آتش قبل از سرایت به جایگاه کنترل و خاموش شد.

فرمانده انتظامی کرمان”با اشاره به دستگیری راننده و انتقال این خودرو به پارکینگ از مسئولان جایگاه سوخت خواست در صورت اطلاع از تخلف افراد برای حمل سوخت غیرمجاز،به این افراد و خودروها سوخت ندهند و مراتب را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعقیب قضایی حدود ۶ هزار قاچاقچی کالا و ارز در کرمان

د آوریل 22 , 2024
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: طی یکسال اخیر دررابطه با قاچاق کالا و ارز ۵ هزار ٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.