خداحافظی امام جمعه کوهبنان از مردم

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: وضعیت شهرستان قرمز است و امکانات بهداشتی مانند سایر شهرستان‌ها نیست لذا به رعایت کامل بهداشت که دستور دین ماست باید توجه بیشتری داشته باشیم چون این بیماری به کسی رحم نمی‌کند.

وی بیان داشت: شروع سال جدید با شیوع بیماری کرونا بود که مردم رعایت کردند، طرح مواسات اجرایی شد و امید را در دل مردم رقم زد ولی کم کم رعایت مسائل بهداشتی رها شد که باید بیشتر توجه کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی، امید مردم است در حالی که دشمنان هم اقداماتی علیه مجلس یازدهم دارند اما نمایندگان باید همچنان انقلابی بمانند.

وی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری گفت: همه دستگاه‌ها باید به‌دنبال پیشرفت و سر و سامان دادن وضعیت اقتصادی و پیشرفت کشور باشند باید امید از دشمنان، غربی‌ها و خارج از کشور قطع شود.

جعفری ابراز داشت: از جمله امیدها این است که قوه قضاییه از درون و برون به‌دنبال پاکسازی و مبارزه با فساد است که همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند گرچه دست‌های دشمنان ما را رها نمی‌کند.

امام جمعه کوهبنان گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی ما جز امیدهاست که همواره باعث عقب نشینی دشمنان می شود باید مدیریت جهادی داشته باشیم و با دشمنان مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان کارهایی علیه لبنان و فلسطین انجام‌می دهند گرچه تاکنون تو دهنی خوردند البته کار عربستان علیه مرجعیت عراق را مردم این کشور با حضور گسترده و پرشکوه جواب دادند.

وی یادآور شد: هر چیزی پایانی دارد بنده هم‌آخرین نماز جمعه کوهبنان را امروز می‌خوانم هر جا باشم دعاگویتان هستم و از همگان طلب حلالیت دارم تمام فعالیت و تلاش من طی شش سال گذشته تقویت شهرستان و وحدت در جامعه بوده است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

108 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کرمان بستری شدند/تعداد جانباختگان به 210 نفر رسید

د جولای 13 , 2020
مهدی شفیعی در تشریح آخرین آمار از وضعیت موارد ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان اظهار داشت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان۳۲۴ نفر است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۷۱ نفر، حوزه دانشگاه علوم […]