اختصاص یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای توسعه شهر جیرفت

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: برای توسعه و پیشرفت احداث سایت نوین شهر جیرفت با یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن، انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ ابراهیم امیری در نشست خبری اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های پیشرفت و توسعه یافتگی یک منطقه میزان گستردگی فعالی رسانه در آن منطقه است و رسانه نقش میان‌بخشی با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در خصوص مهمترین اهداف این اداره کل اظهار کرد: مهمترین هدف اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان توسعه و تعالی هست که با ساخت شهر و شهرک محقق خواهد شد.

امیری افزود: دومین هدف مهم اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بازآفرینی شهری است که برای تحقق آن طرح «کلید به کلید» وجود دارد.

وی ماهیت برگزاری این نشست خبری را تمرکز بر بخش مسکن در جنوب کرمان معرفی کرد و گفت: در حوزه مسکن آسیب‌شناسی با اولویت شهرسازی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت شامل جیرفت و کهنوج اجرا شده است.

وی درخصوص نتایج آسیب‌شناسی بافت‌های شهری در جیرفت بیان کرد: عدم توازن نتیجه پیمایش شهر جیرفت بخاطر عدم توسعه و پیشرفت محله‌های کهوروئیه و کلرود است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان اردیبهشت ماه، آخرین مهلت «سنجش سلامت» نوآموزان

د آوریل 15 , 2024
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان با بیان اینکه آخرین زمان سنجش نوآموزان کلاس اول ابتدایی پایان اردیبهشت ماه اعلام شده است گفت: از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی استان که امسال پیش بینی می شود به کلاس اول بروند، حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت گیری یا سنجش را انجام داده‌اند.