نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ همزمان با آغاز ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

این آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام امام خمینی (ره) پس از سال‌ها تبعید به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که “دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است” افزود: امام جامعه چه زیبا در ارتباط با دهه فجر فرمودند و اگر به همین سه نکته در صحبت‌های ایشان توجه کنیم شاهدیم که این‌ها در انقلاب نیز موج می‌زند.

رضایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگ، علمی، سیاسی و … خاطر نشان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به درخشش دانش آموزان استان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی است.

رضا رضایی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتبال چمنی بعد از ۱۷ سال امسال به مناسبت دهه مبارک با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: زنگ انقلاب در امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

رضایی از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکرالهی: در بودجه ١۴٠٢ توجه ویژه ای به جنوب کرمان خواهد شد

چ فوریه 1 , 2023
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: در بودجه ١۴٠٢ توجه ویژه ای به جنوب استان کرمان خواهد شد.