فعالیت‌ دانشگاه پیام‌نور در جنوب استان باید ادامه یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: نگاه ویژه‌ای به دانشگاه پیام‌نور وجود دارد و فعالیت‌های این دانشگاه به ویژه در نقاط جنوبی استان باید ادامه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، همایش مدیران اداری و مالی دانشگاه‌های پیام‌نور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و مسئولان سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در جمع مدیران اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور، گزارشی از بخش‌های علمی و اقتصادی استان کرمان ارائه کرد و افزود: بخش معدن و کشاورزی از بخش‌های پیشران اقتصادی استان کرمان هستند و ظرفیت خوبی در این زمینه برای اشتغال و توسعه استان وجود دارد.

وی ادامه داد: استان کرمان یکی از قطب‌های مطرح آموزش عالی در کشور است که در رشته‌هایی نظیر ریاضی و ژنتیک رتبه اول کشور را داراست و به عنوان قطب در کشور مطرح است.

بیگ‌زاده تصریح کرد: نگاه ویژه‌ای به مجموعه دانشگاهی پیام‌نور در استان وجود دارد و با توجه به رسالت خاص این دانشگاه باید با همه توان به فعالیت خود به ویژه در نقاط جنوب استان ادامه دهد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غزه خط مقدم جهان اسلام است

ج نوامبر 10 , 2023
امام جمعه جیرفت گفت: غزه خط مقدم جهان اسلام و نماد جبهه مقاومت است.