تعطیلی مدارس جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان سه شنبه ۲۸ فروردین و چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ احمدبلندنظر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان جیرفت اظهارداشت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش در جنوب و این سامانه شامل شهرستان جیرفت هم می‌شود لذا با وجود پیش بینی ها که شدت آن در شش شهرستان جنوبی بیشتر خواهد بود لذا تمامی دستگاه‌ها و خودروهایشهرستان بصورت آماده و در صورت نیاز شش شهرستان جنوبی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

بلندنظر با توصیه به مردم برای عدم توجه به شایعات افزود : همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم داده شده و همه پای کار هستند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید میدانی استاندار کرمان از مسیل‌ها و رودخانه فصلی رودبار جنوب

د آوریل 15 , 2024
در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان استاندار کرمان به همراه فرماندار رودبار جنوب از چند دهنه پل در سطح شهر و رودخانه فصلی روستای نهضت‌آباد بازدید و دستورات لازم را صادر کرد‌.