سفره‌های مهربانی رضوی برای نیازمندان جیرفتی پهن شد

همزمان با دهه کرامت خادمیاران جیرفتی یک‌ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان حاشیه شهر و همراهان بیماران توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان، در دهه کرامت، از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) خادمیاران رضوی کرامت و تکریم انسان‌ها را با اقدامات مختلفی از جمله برگزاری مراسم‌ مختلف و یا اهدای بسته‌های متبرک یادآور می‌‌شوند تا گوهر آدمی را گرامی دارند.

 در همین راستا کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با ذبح گوسفند عقیقه و پخت، بسته بندی و توزیع غذای نذری در این زمینه اقدامات خیرخواهانه انجام دادند.

کرامت پیرنیا مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به طبخ و توزیع تعداد یک‌هزار غذای نذری اظهار داشت: خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت در ادامه کمک های مومنانه خود، نیازمندان این منطقه را میهمان سفره مهر رضوی کردند.
 
وی افزود: این اقدام با مشارکت همه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان انجام  شده است.

پیرنیا بیان داشت: در این راستا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) یک هزار غذای نذری طبخ و میان جامعه هدف توزیع گردید.

وی تصریح کرد: این میزان غذا در میان همراهان بیمار بیمارستان امام خمینی(ره)، مرکز خیریه یاس النبی و همچنین نیازمندان شهر علی آباد و منطقه کلرود توزیع شد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقدیر بانوان خادمیار رضوی جیرفت از سبزپوشان نزاجا

ش ژوئن 18 , 2022
همزمان با دهه کرامت بانوان خادمیار رضوی جیرفت با عنوان امین ولایت، اسوه مدافعان ولایت، از نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر کردند.