شکرالهی: در بودجه ١۴٠٢ توجه ویژه ای به جنوب کرمان خواهد شد

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: در بودجه ١۴٠٢ توجه ویژه ای به جنوب استان کرمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ امروز همزمان با نخستین روز دهه فجر ، مسئولان با حضور در گلزار شهدا شهرستان منوجان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و مزار شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد.

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : باید در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین روایت درست از دوران ستم شاهی خدمات نظام اسلامی را برای نسل جوان تشریح کنیم.

وی با تاکید بر این که مردم ولی‌نعمت ما و صاحبان انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد : تنها راه مبارزه با دشمن، خدمت صادقانه به مردم عزیز که ولی نعمتان ما هستند می باشد.

شکرالهی افزود : بدخواهان و رسانه معاند به دنبال تخریب نظام بوده و خواهان این می باشند که این صفوف نظام را برهم زنند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران محکم، زنده و پویا است.

منصور شکرالهی گفت : مجلس شورای اسلامی و دولت در مقوله معیشت و اقتصاد برنامه های خوبی دارند که انشالله بحث اقتصاد و معیشت مردم به لطف خدا و همت مسئولان جهادی حل خواهد شد. همچنین در بودجه ١۴٠٢ توجه ویژه ای به جنوب استان کرمان خواهد شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس تصریح کرد: خواسته به حق مردم از ما خدمت صادقانه است، و اخلاق و اخلاق مداری را مسئولان محور کار خود قرار دهند؛ و آنچه مهم است و باید به آن توجه شود حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب است.

منصور شکرالهی نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیریهای انجام شده برای بیمارستان ٢٢٠ تخت خوابی کهنوج ۵٠٠ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که این رقم بی سابقه بوده است و انشالله دولت آن را ظرف ٣ سال آماده خواهد کرد.

وی افزود

: با پیگیری های انجام شده در این دولت انقلابی، پیشرفته ترین mri کشور برای کهنوج در نظر گرفته شده است و بزودی مستقر خواهد شد که این جزئی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شکرالهی گفت : در بحث برق، راه ها و بهداشت خدمات ارزنده ای در کشور شده است که نباید خدمات نظام نادیده گرفته شود که مورد یأس و ناامیدی در مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا اعتبار ما هستند اظهار داشت: شهید سلیمانی یک بسیجی بود که در برابر داعش و تروریسم ایستاد و اجازه نداد خدشه ای به کشور وارد شود و امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون شهید سلیمانی و هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواستی از سوی ترکیه برای کمک به زلزله‌زدگان خوی نشده است

چ فوریه 1 , 2023
‍ معاون بین الملل هلال احمر ایران گفت: هیچ درخواستی از سوی ترکیه برای کمک به زلزله زدگان خوی ارائه نشده است.