ارشاد جنوب کرمان: سینما جیرفت تعطیل نمی شود

با توجه به اتمام تاریخ پشتیبانی سرور شرکت طرف قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عدم عقد قرارداد جدید سینمای جیرفت در حال حاضر امکان اکران فیلم ندارد؛ و این وزارت در حال پیگیری عقد قرار داد جدید با شرکت دیگری می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛ درپی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی در خصوص تعطیلی سینما جیرفت به اطلاع می رساند، تجهیز و راه اندازی سینما جز اولویت های این اداره کل بوده است اما از آنجایی که قرارداد شرکت پشتیبان و ارائه کننده خدمات سینمایی با وزارت فرهنگ و ارشاد به اتمام رسیده است سینما جیرفت همانند چندین مجتمع در سراسر کشور فعالیت ندارد.

ادامه فعالیت و تجهیز سینمای جیرفت نیز مانند بقیه سینماهای دارای مشکل مشابه منوط به عقد قرارداد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت پشتیبان سرور خدمات سینمایی می باشد که این مهم در دستور کار وزارت متبوع قرار دارد.

متاسفانه پخش اخبار نادرست و تشویش اذهان عمومی در حوزه عملکردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، توسط برخی افراد در فضای مجازی استمرار داشته و این اداره کل پیگیری و برخورد قانونی با این فضا سازی ها را حق خود می داند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری هفت عامل تیراندازی و شرارت در کهنوج

ش مه 20 , 2023
فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری هفت عامل شرارت و تیراندازی در این شهرستان که زمینه‌ساز نارضایتی مردم بودند، خبر داد.