هشدار مدیر برق جیرفت به مشترکان؛ اتمام تعرفه گرمسیری برق در جیرفت

مشترکان در مصرف خود دقت کنند تا شاهد افزایش قبوض برق نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مدیر برق شهرستان جیرفت با بیان اینکه تخفیف تعرفه گرمسیری برق تا ابتدای ابانماه بوده گفت: مشترکان مناطق گرمسیری همچون جیرفت مراقب مصرف برق خود باشند، زیرا از ابتدای آبان نرخ برق مصرفی به حالت عادی برگشته و فیش‌های برق بدون تخفیف محاسبه می‌شود.

مجتبی شادجو با بیان اینکه بعضی مشترکان در مناطق گرمسیر جنوب استان به‌علت نرخ پایین تعرفه برق، مصرف برق خود را اصلاح و مدیریت نمی‌کنند گفت: به این مشترکان توصیه می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و با رعایت الگوهای مصرف میزان مصرف خود را به ویژه در فصل‌های سرد سال مدیریت و از استفاده از وسایل آبگرمکن های برقی و بخاری برقی خودداری کنند.

مجتبی شادجو با تاکید بر اینکه با آغاز فصل سرما تخفیف تعرفه گرمسیری برق در جنوب کرمان به پایان رسیده گفت: از ابتدای آبان ماه تعرفه‌های برق در مناطق جنوبی استان به حالت عادی برگشته و در صورت عدم رعایت مصرف برق با قبوض سنگین روبرو می‌شوند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند مهاجرین خارجی در استان

س نوامبر 14 , 2023
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان اعلام کرد: فرآیند صدور کارت هوشمند مهاجرین، اجرایی و از امروز توزیع کارت‌ها توسط دفاتر کفالت شروع شده است.