رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت خبر داد: آغاز برداشت ۴۰ تن مرکبات از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد جیرفت

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از آغاز برداشت مرکبات از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هکتار انواع مرکبات در این مزرعه کشت و تولید می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اسماعیل اسلامی از آغاز برداشت مرکبات در سطح ۴۰ هکتار از باغ‌های بارور مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هکتار انواع مرکبات در این مزرعه کشت و تولید می‌شود، پیش‌بینی کرد که امسال دو برابر انواع مرکبات در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در مقایسه با سال گذشته برداشت شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار کرد: محصول مرکبات مزرعه این دانشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته با رشد چهار برابری به ارزش ۲۸ میلیارد ریال از طریق مزایده به پیمانکار واگذار شده که این رقم قابل توجهی است.

اسلامی از برداشت بادمجان از گلخانه‌های مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خبر داد و به آنا گفت: امیدواریم تا ۴۰۰ تن بادمجان از گلخانه‌های واحد جیرفت برداشت شود.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دارای ۱۰۰ هکتار انواع مرکبات، نخیلات و گلخانه است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵۵۰ هکتار از مراتع شهرستانهای جیرفت، عنبرآباد و فاریاب کپه کاری و بذرپاشی می شود.

چ نوامبر 25 , 2020
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از آغاز عملیات کپه کاری و بذر پاشی در مراتع شهرستانهای جیرفت، عنبرآباد و فاریاب خبر داد و گفت: درسال جاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای بخش مرتع این اداره کل ۳ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال اعتبار […]