آزادسازی اراضی ملی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی ملی به ارزش یک هزار میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سردار فرشید اظهار داشت:ماموران پلیس مرکز استان در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف زمین های ملی در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کرمان،پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:در این راستا ماموران با بررسی میدانی این اراضی در محدوده منطقه”الله آباد”و بررسی های بعدی متوجه شدند افرادی بدون مجوز ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را که کارشناسان ارزش آن ها را یک هزار میلیارد ریال برآورد کردند به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضایی و به اتفاق کارشناسان شهرداری نسبت به رفع تصرف این زمین ها اقدام و از تضییع حق بیت المال و زیان های بسیاری که متوجه خریدارن آینده این زمین ها بود جلوگیری شد.

سردار فرشید گفت: حفظ بیت المال،اراضی ملی و منابع طبیعی از دست سودجویان همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خدمت رسانی خادمیاران به نیازمندان در ماه مهمانی خدا

د آوریل 8 , 2024
خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در ماه پرفضیلت رمضان با اهدا بسته های ارزاق،لوازم ضروری منزل،توزیع غذا و... به نیازمندان خدمت رسانی کردند.