خادمیاران رضوی ریحان شهر حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

خادمیاران رضوی ریحان شهر زرند پس از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی ریحان شهر ابراز کرد: خادمیاران رضوی و نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریست های داعشی در حرم احمد ابن موسی(شاهچراغ)، راهپیمایی و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.


وی ادامه داد: خادمیاران رضوی به همراه اقشار مختلف مردم به میدان آمدند تا با وحدت و انسجام ملی، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کنند.


قوام آبادی تاکید کرد: خادمیاران رضوی با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.


ایشان تصریح کرد: خادمیاران رضوی در این راهپیمایی شناسایی و مجازات فتنه‌گران و عاملان وآمران حادثه تروریستی شیراز را خواستار شدند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری کارگاه فرزندپروری در روستای شریف آباد

د اکتبر 31 , 2022
به همت کانون بانوان و خانواده رضوی و کانون مشاوره و مددکاری شهرستان راور، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرزندپروری در روستای شریف آباد برگزار شد.