سران اغتشاش با هتک حرمت به مقدسات ماهیت خود را نشان دادند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سران اغتشاش با هتک حرمت به مقدسات ماهیت خود را نشان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در نشست با هیئت مدیره اتاق اصناف کرمان با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط اتاق استان با اتاق اصناف کشور کشور اظهار کرد: اتاق کرمان به لحاظ جایگاهی که دارد می تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند و باید از ظرفیت اتاق اصناف کشور استفاده شود.
وی در ادامه افزود: در حوادث اخیر کشور فضای خاصی از جهت ایجاد جنگ تمام عیار رسانه ای شکل گرفته و هجمه سنگین تبلیغاتی، فضای مجازی و رسانه های خارجی علیه کشور ما انجام می شود.
پوراراهیمی تصریح کرد: مشخص است دارند برنامه ریزی می کنند و تمام قد در فضای رسانه ای می تازند و تعدادی از جوانان ما که معتقدیم ۹۵ درصدشان فرزندان ما هستند، تحت تاثیر این فضای رسانه ای قرار گرفته اند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه ما در عرصه جهاد تبیین کاهلی و کوتاهی کردیم و از خودمان شروع نکردیم، گفت: برخی از این افراد حاضر در اغتشاشات روحیه پاکی دارند و با صحبت متوجه می شوند و معتقدیم نباید فضا امنیتی شود و جنس فضا، اقناعی است.
وی ادامه داد: در این شرایط وظیفه اصناف ما خیلی سنگین است زیرا برنامه ریزی فاز دوم دشمن حرکت از اغتشاشات خیابانی به سمت اعتصاب های اقشار و گروه های مختلف است و اصناف در خنثی سازی این نقش های شوم نقش مهمی دارند.
پورابراهیمی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر علاوه بر مسئله نظام، قرآن و حسینیه را آتش زدند و می گوئیم شاید افرادی با یک شخص مشکل داشته باشند اما اسلام و تفکر شیعه و امام حسین علیه السلام که تمام نمی شود و اغتشاش گران با رفتن به سراغ مقدسات ماهیت خود را نشان دادند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه یکسری کارها فرهنگی و گفتمانی است و باید اتاق اصناف در این حوزه کار کند، افزود: کرمان دیگر کرمان قدیم نیست و کرمان حاج قاسم و پایگاه مقاومت اسلامی است و سرویس های خارجی به شدت روی کرمان تمرکز دارند لذا باید مراقب باشیم.
وی اظهار کرد: اصناف کرمان افراد متدین و اخلاق مدار هستند و اگر جائی گلایه و موضوعی دارند، باید پذیرفته و حل شود و آماده همکاری برای حل مشکلات هستیم و اگر می خواهیم کسی از شرایط سوءاستفاده نکند، وظیفه داریم برای حل مسائل کار کنیم.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه اگر ابهام و اشکالی وجود دارد، باید توضیح داده و روشنگری و باید بحث ها باز شود.
انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار صمیمی خادمیاران با فرمانده نیروی انتظامی جیرفت

ش اکتبر 29 , 2022
خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی از خدمت رسانان امنیت تقدیر کردند.