برگزاری کارگاه فرزندپروری در روستای شریف آباد

به همت کانون بانوان و خانواده رضوی و کانون مشاوره و مددکاری شهرستان راور، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرزندپروری در روستای شریف آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از  آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه های مشاوره برای شهروندان به ویژه بانوان، ابراز کرد: خدمات مشاوره به افراد کمک می‌کند تا در موقعیت های دشوار زندگی بحران ها را مدیریت کرده و در بهترین مسیر حرکت کنند.


وی افزود: دشمنان با به کارگیری ابزارهای نوین، هویت، فکر، اندیشه و تربیت اخلاق نسل های جدید را هدف قرار داده است که با برگزاری جلسات مشاوره و آموزش خانواده، فرزندپروری، روشنگری در خصوص آسیب ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خانواده ها را آگاه کرد.


نخعی راد ادامه داد: در این کارگاه آموزشی کارشناسان موضوعات فرزندپروری و لزوم یادگیری این مهارت، نحوه برخورد با مشکلات رفتاری کودکان، انواع رفتار، لزوم تحسین توجه به نیازهای کودک و نوجوان، مواجهه با پیامد رفتار و پذیرش مسئولیت آن در کودک و نوجوان، نوجوانی و چالش های والدین و نوجوان، عوامل طلاق و همسرداری را آموزش دادند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدرسه انقلاب راور عطر و بوی رضوی گرفت

د اکتبر 31 , 2022
با حضور خادمیاران رضوی راور حامل پرچم متبرک بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع)، مدرسه انقلاب این شهرستان معطر به عطر رضوی شد.