از تولیدات رسانه‌ای در ترویج مکتب رضوی بهره خواهیم گرفت

اولین نشست مشورتی مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه های مکتوب ، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها با مدیر کانونئخدمت رضوی استان کرمان در حرم مطهر امام زاده محمد کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ سعید کاظمی پورمدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و کلیدی در ترویج فرهنگ رضوی خواهند داشت ، گفت: اگر مشاهده می‌شود که فرهنگ امام رضایی در جامعه ما کم رنگ شده است، دلیلش عدم معرفی صحیح معارف و کلام اهل بیت (ع) است، رسانه ها تأثیر و نقش مهم و کلیدی در معرفی سخن و معارف اهل بیت(ع) دارند.

وی افزود: ابزار رسانه می‌تواند شیوه‌های زیادی را برای گره زدن دل‌های مشتاقان به مکتب امام رضا (ع) باز کند و بر همین اساس باید از تولیدات رسانه‌ای در این عرصه بیشتر بهره گرفت که امید است صاحبان رسانه با تاسی به مکتب امام رضا (ع)، در پیوند زدن دل عاشقان آن حضرت به این بارگاه، تلاشی درخور شأن و جایگاه آن داشته باشند.

شایان ذکر است که این مراسم همراه با پرسش و پاسخ ، ارائه نظرها و پیشنهادات اصحاب رسانه و همچنین تقدیر از هشت رسانه امام رضایی استان کرمان همراه بود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری عاملان تیراندازی بیمارستان منوجان در دستور کار پلیس

پ جولای 13 , 2023
فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به وقوع تیراندازی شبانه در بیمارستان امام حسین این شهرستان از شناسایی عاملان اصلی و ادامه تلاش ها برای دستگیری آنان خبر داد.