تشکیل ستاد حوادث در بخش جبالبارز جیرفت در پی زلزله

بخشدار جبالبارز جیرفت از تشکیل ستاد حوادث در بخش جبالبارز جیرفت در پی زلزله های پی در پی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی سعیدی گفت: با توجه به وقوع چند زمین لرزه در بخش جبالبارز جیرفت در جند روز گذشته و دو زمین لرزه به میزان ۴ و ۳و دو دهم ریشتر ستاد بحران شهرستان در محل بخشداری جبالبارز حضور یافته تا تمهیدات پیش بینی شده ای را رقم بزنند.

بخشدار جبالبارز با اشاره به اینکه هواشناسی برای جبالبارز پیش بینی بارندگی کرده است افزود: تمهیداتی برای اسکان در زمان بحران در مرکز بخش جبالبارز پیش بینی خواهد شد اما همه تصمیمات منوط به تشکیل جلسه ستاد بحران با حضور معاونت عمرانی فرمانداری جیرفت و اعضای ستاد است که به زودی با تشکیل ستاد اهمت مصوبات اطلاع رسانی خواهد شد.

بخشدار جبالبارز با تاکید به اینکه مردم عزیز آرامش خود را حفظ کنند و از توجه به شایعات فضای مجازی خودداری کنند افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان جیرفت با تاکید آقای بلندنظر فرماندار جیرفت و رئیس ستاد حوادث شهرستان با تمام توان پای کار هستند تا بهترین تصمیم را در زمان قبل از بحران گرفته شود.

بخشدار جبالبارز یادآور شد کلیه اطلاع رسانی ها از طریق رسانه های معتبر صداوسیما، خبرگزاری ها،سایتها و‌کانالهای محلی مجوزدار رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری عوامل شبکه جعل مدارک تحصیلی در کرمان

ش مارس 9 , 2024
دادستان کرمان گفت: یک شبکه کاملاً حرفه‌ ای در جعل حدود ۸۰۰ مدرک تحصیلی در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر فعالیت می‌کردند شناسایی شد.