رأی‌گیری در تمام شعب کرمان به خوبی در حال برگزاری است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: براساس آخرین تدابیر و تمهیدات ستاد انتخابات استان، فرآیند رأی‌گیری در کرمان همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در تمامی ۲۴۳۸ شعب اخذ رأی آغاز شده و در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، رحمان جلالی صبح امروز جمعه یازدهم اسفند با حضور در استودیو پوشش ویژه، اظهار کرد: در اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان که ناظر به تمام دستگاه‌های احراز هویت است، جزو استان‌هایی بودیم که اتصال کامل داشتیم و در هیچ شعبه‌ای مشکل نداریم.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم طبق توصیه مقام معظم رهبری، در کار خیر سبقت بگیرند و از ساعت اولیه در کنار صندوق‌ها حاضر شوند و رأی بدهند.

جلالی تصریح کرد: آمادگی ستاد انتخابات استان کرمان صد در صد است و امام جمعه، استاندار و اعضای شورای تأمین در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله حضور پیدا کردند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی ادامه داد: ۹۶۰ صندوق سیار داریم که با توجه به وضعیت جوی این روزها، تمامی عوامل اجرایی صندوق ها و شعب اخذ رأی شب گذشته مستقر شدند و فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز شده‌ و مشکلی نداریم.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری بیش از ده نفر به دلیل خرید و فروش رای، اخلال در روند انتخابات در جیرفت

ج مارس 1 , 2024
فرماندار شهرستان جیرفت از دستگیری چند نفر به دلیل خرید و فروش رای در این شهرستان خبر داد و گفت: با طرفداران نامزدهایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیرسوال بردن سلامت انتخابات هستند از طريق مراجع قانونی برخورد می‌شود.