کسب رتبه برتر کشوری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان برای دومین سال پیاپی

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در راستای طرح ۱۴۰۰*۱۴*۳ حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان؛ صبح امروز در گردهمایی سراسری مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که با حضور دکتر منصور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه آن سازمان در مشهد برگزار شد، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به عنوان اداره کل برتر معرفی و از دکتر حمزه احمدی مدیرکل این مجموعه تقدیر شد.

دکتر احمدی با بيان اينكه اين موفقيت مرهون همدلی، همفكری، تلاش و پشتكار همکاران خود در مجموعه اداره كل منابع طبيعی و آبخیزداری است خاطر نشان كرد: بر اساس بررسی های بعمل آمده توسط کلیه دفاتر ستادی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در اجرای طرح ها و پروژه های مصوب و محورهای تعیین شده در مجموع اقدامات سال ۱۴۰۰ موسوم به برنامه ۳*۱۴*۱۴۰۰، حائز رتبه برتر کشوری شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق و صحیح در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی با تلاش تمامی همکاران خود در این مجموعه کماکان شاهد رشد، شکوفایی و ارتقاء جایگاه منابع طبیعی و همچنین ترویج فرهنگ حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از آن باشیم.

گفتنی است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان سال گذشته نیز در راستای اجرای طرح ها و پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری سال ۱۳۹۹ حائز رتبه برتر کشوری گردیده است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۷۰۰۰ لیوان شربت نذری در بین شهروندان جیرفت توزیع شد

پ ژوئن 2 , 2022
خادمیاران کانون بانوان و خانواده جیرفت در اولین روز از دهه کرامت با توزیع شربت و شیرینی از بازاریان و شهروندان پذیرایی کردند.