قدردانی رئیس قوه قضائیه از تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در استان کرمان

رئیس قوه قضائیه، تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پرونده‌های موادمخدر در استان را از اقدامات مثبت برشمرد. ‌

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در سفر یک روزه( ۱۰ آبان ماه) به کرمان و در دیدار با اقشار مختلف مردم عنوان کرد: ۱۰ ماه پیش از پارکینگ خودروهای توقیفی و ضبط شده پرونده‌های موادمخدر در استان کرمان بازدید کردم و تاکید شد تا سریعا تعیین تکلیف شوند که در همین مدت مزایده یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت برگزار شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه امروز و در راستای برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان از پارکینگ خودروهای توقیفی پرونده‌های موادمخدر بازدید کرد.

احمدیوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در این بازدید اظهار کرد: در زمان بازدید رئیس قوه قضائیه در دی ماه سال گذشته، ۲ هزار و ۲۹۲ خودرو در پارکینگ وجود داشت.

وی افزود: نخستین مزایده را مرداد با یک هزار و ۱۰ دستگاه برگزار کردیم که ۶۲۳ دستگاه فروش رفت و آبان ماه جاری یک هزار و ۳۶۷ خودرو به مزایده گذاشته شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مروری بر وقایع ۱۳ آبان

ش نوامبر 4 , 2023
روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شامل می‌شود.