صدور یک مجوز موسسه فرهنگی و هنری چندمنظوره در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: یک موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره جدید در جنوب کرمان شهرستان منوجان مجوز فعالیت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره «مینوی جهان نگین جنوب» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حسن کوه پیما با انجام مراحل قانونی موفق به اخذ مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

وی با بیان اینکه دامنه فرهنگ و هنر بسیار گسترده است و شاخه‌های زیادی را دربر می‌گیرد، تصریح کرد: افرادی که اهداف گسترده و تمایل به فعالیت در بخش‌های متنوع فرهنگ و هنر دارند ، با داشتن شرایط لازم می توانند برای اخذ مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره اقدام نمایند.

حسینی با تاکید براینکه تمامی ‌افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای تاسیس موسسه فرهنگی هنری اقدام نمایند، گفت: افرادی که چنین موسساتی را تاسیس نمایند، می‌توانند برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شش موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره در جنوب کرمان فعال هستند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۵۰ موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره در جنوب کرمان در حال فعالیت است که تاکنون عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته اند.

وی اظهارداشت: موسسات تک منظوره فقط می توانند در یک حوزه فعالیت نمایند، اما موسسات چند منظوره می توانند در چندین حوزه فرهنگی و هنری فعالیت نمایند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز عملیات آبرسانی به شهر نودژ و روستاهای شهرستان منوجان

د اکتبر 16 , 2023
پروژه‌های آبرسانی به شهرهای منوجان، نودژ و ۱۷ روستای شهرستان منوجان با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان آغاز شد.