عزل فرماندار مردمی با کدام هدف؟

در آستانه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی جوانی کارآمد و فرمانداری محبوب و مردمی و موفق از سوی استاندار کرمان عزل شد که امیدواریم به جهت حمایت و همسویی با کاندیدای خاصی این جابجایی صورت نگرفته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان؛ سید حسام حسینی جوان انقلابی با انگیزه که بدون رزومه مدیریتی  بنا به گفته خود در روز معارفه اش برای عمران و آبادانی شهرستان فاریاب آمده بود و می‌گفت :

بنده ان شاءالله با تمام توان و از طریق ارتباطاتی که با دستگاه های حاکمیتی، خیرین کشوری و سران دولتی دارم عمران و آبادانی شهرستان فاریاب را دنبال خواهم کرد و از آنجایی که دولت آیت الله رئیسی یک دولت فرا جناحی است پس قطعا تغییرات در ادارات دولتی براساس شایسته سالاری انجام می شود و این تغییرات به هیچ‌ وجه بر مبنای قبیله ای و سیاسی نخواهد بود.

وی معلم جوان و گمنامی بود که با تکیه بر تلاش و فعالیت های جهادی و مردمی خود توانسته بود شایستگی اش را ثابت کرده و برخلافِ کارشکنی‌ها و زیرآب‌زنی های عده ای با افکار مسموم در همین مدت کوتاه در سمت فرمانداری فاریاب گام های بلند و پرثمری خصوصا در حوزه آب و راه که مشکل اساسی مردم فاریاب بود. بردارد و به معنای واقعی، آن عمران و آبادانی که قولش را داده بود تا حدود زیادی محقق سازد، اما حال که استاندارمان در آستانه انتخابات حکم جدیدی برای فرمانداری فاریاب زده متاسفانه شوک عجیبی بر افکار و اذهان عمومی وارد کرده که چرا و به چه دلیل چنین تصمیمی ان هم درست در زمان ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس  اتخاذ کرده اید؟

آیا خواسته های انتخاباتی تان با وجود این جوان عدالت جو ناکام خواهد ماند یا آن شایسته سالاری که سید حسام می‌گفت آبکی و دورغین بود.

آقای استاندار: مدیر و فرماندار معذول بعدیتان کیست که شاید با مطامع سیاسی همفکرانتان همسو نیست؟

جمیله اسکندری کارشناس ارشد علوم اجتماعي (مردم شناسی)

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش ثبت نام 629 داوطلب انتخابات مجلس در استان کرمان

ش آگوست 12 , 2023
آمار کل ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تا پایان روز جمعه ۲۰ مردادماه اعلام شد.