آزادی ۹۵ درصد از اغتشاشگران حوادث اخیر در استان با عفو کریمانه رهبر معظم انقلاب

رئیس کل دادگستری استان از آزادی ۹۵ درصد از افرادی که در اغتشاشات اخیر در استان دستگیر شدند خبر داد و گفت: این افراد از عفو پدرانه رهبر معظم انقلاب برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ نماینده عالی قوه قضاییه در استان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: عفو ۹۵ درصد از اغتشاشگران حوادث اخیر در استان حضور باشکوه مردم شریف و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را غافلگیر و دوستان ایران اسلامی را متعجب کرد.

حجت الاسلام حمیدی افزود انقلاب ما با این حضور مردم بار دیگر وجهه انقلابی خود را نمایان کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: به میمنت دهه فجر عفو کریمانه رهبر معظم انقلاب نسبت به تعدادی از متهمان و محکومان که در زندان بودند انجام شد به طوری که حتی ۹۵ درصد از اغتشاشگران جریانات اخیر نیز مورد عنایت نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: در استان کرمان ۳ هزار ۲۰۹ نفر که معیاری تعدادشان به ۳۵۰۰ نفر نیز می رسد عفو و یا تخفیف مجازات شدند.

وی گفت: استان کرمان در بحث اغتشاشات کمترین مشکلات را داشت و در حدود ۲۵ نفر که در این جریانات دستگیر شده بودند و یا تحت تعقیب بودند مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

در این جلسه همچنین موضوع واگذاری ۲۱۶ هکتار از اراضی دولتی به بنیاد دانشگاهی سیرجان در سال ۷۱ و ایجاد مشکل با راه و شهرسازی مطرح و مقرر شد با نگاه حمایتی و قانونی مشکل بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصادف زنجیره ای در کرمان با 9 نفر حادثه دیده

د فوریه 13 , 2023
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع تصادف زنجیره ای در ۷۰ کیلومتری محور جیرفت راین خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و ۳ نفر فوت شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ محمد […]