اداره گمرک در جیرفت راه اندازی می‌شود

فرماندار جیرفت گفت: تامین نیروی انسانی و ساختمان اداری گمرک در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت؛ احمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت پس از گفتگو با محمد دولتی مدیرکل گمرکات استان کرمان با اشاره به ظرفیت جیرفت در ارز آوری حاصل از صادرات محصولات کشاورزی و معدنی گفت: موضوع راه اندازی گمرک شهرستان در دستور کارمان قرار گرفت و مدیرکل گمرکات استان نیز قول مساعد تامین نیروی انسانی متخصص را داد

فرماندار جیرفت در ادامه به احداث ساختمان اداری گمرک شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیر دریافت زمین ویژه بخش اداری آن هستیم و تلاش داریم هرچه سریعتر نیازمندی های استقلال گمرک شهرستان جیرفت تامین شود.

نماینده عالی دولت در جیرفت در پایان به اهمیت گمرک در شهرستان اشاره کرد و گفت: تسهیل سازی صادرات محصولات کشاورزی و معدنی و ایجاد امنیت در صادرات نیز از دیگر رسالت های گمرک است که با استقلال گمرک در شهرستان، شاهد پویایی و امنیت اقتصاد کشاورزی و معدنی جیرفت خواهیم بود.

در ادامه این جلسه محمد دولتی مدیر کل گمرکات استان کرمان به افزایش تعداد نیروی انسانی متخصص این اداره در جیرفت اشاره کرد و افزود: پیگیر دریافت زمین جهت احداث ساختمان اداری گمرک در جیرفت هستیم.

فرماندار جیرفت هم سپس قول مساعد همکاری با اداره گمرکات استان را داد تا مسئله نیروی انسانی و زمین احداث ساختمان اداری در کوتاهترین زمان ممکن محقق شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساماندهی ۲۷ اکیپ دامپزشکی ویژه عید قربان در جنوب کرمان

ی ژوئن 25 , 2023
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از آمادگی 27 اکیپ جهت نظارت بهداشتی و شرعی در روز عید قربان خبر داد.