منابع آبی استان محدود است مدیریت کنیم

استاندار کرمان گفت: در استان کرمان با محدودیت منابع آبی و شبکه‌های توزیع مواجه هستیم و از طرفی مدیریت مصرف نیز وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر شنبه در شورای راهبری تحول اداری استان کرمان با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار نفر در استان کرمان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند، عنوان کرد: بخشی از این سهمیه‌ها از طریق وزارتخانه‎ها به دستگاه‌های استانی اعلام شده و ۱۵۰ نفر سهمیه نیز به استان داده شده است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه دستگاه‌ها سهمیه ملی خود را در نیروهای جدید استفاده کردند، اما باز هم از سهیمه استانی بنا به ضرورت به آنها نیرو داده می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به طرح شهید زین‌الدین در معرفی نیروهای نخبه گفت: ۱۸ نفر از نخبگان نیز با معرفی مرکز نخبگان که واجد شرایط هستند، بدون آزمون جذب دستگاه‌ها خواهند شد.

فداکار ابراز داشت: عمده نیروهای جدید در اختیار دو دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

استاندار کرمان بار دیگر بر استفاده از قانون مولدسازی تاکید کرد و گفت: زمان استفاده از این قانون محدود است و همه دستگاه‌ها پروژه‌های نیمه تمام دارند که بتوانند از این ظرفیت استفاده ببرند.استاندار کرمان همچنین بر تکلیف دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اداره گمرک در جیرفت راه اندازی می‌شود

ی ژوئن 25 , 2023
فرماندار جیرفت گفت: تامین نیروی انسانی و ساختمان اداری گمرک در دستور کار قرار گرفت.