ایجاد آرامش در زندگی مردم با اجرای فعالیت های آبخیزداری

به گزارش نگاه کرمان ، عباسعلی نوبخت در سفر امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه به جنوب کرمان در جمع خبرنگاران طرح های آبخیزداری آرامشی را برای زندگی مردم فراهم خواهد کرد، به طوری که سال گذشته سیلی که در چابهار رخ داد با توجه به دیواره ای که ایجاد کردیم از خسارت گسترده به ۹ هزار هکتار زمین کشاورزی و ۳۰ روستا جلوگیری شد.

وی افزود: اگر آبخیزداری در کشور به درستی انجام شود تضمین کننده امنیت زیستی و غذایی در کشور می شود و وزیر جهاد کشاورزی هم بر اجرای پروژه های آبخیزداری تاکید فراوان دارد.

نوبخت، گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری این‌توان را داشت در کشور در قالب برنامه هفتم ۴۰ میلیون هکتار عرصه های باقی مانده از ۹۰ میلیون هکتار را در مدت زمان ۵ سال برنامه هفتم در کشور عملیاتی کند اما بر اساس خود برنامه سهم‌ ما ۲۰ میلیون هکتار شد که در مدت زمان ۵ سال باید عملیاتی کنیم و این در استان ها هم مشخص است که باید چه فعالیت هایی و در چه استانی و با چه حجمی انجام دهیم.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید استاندار کرمان از شهرک صنعتی جیرفت

پ آوریل 11 , 2024
استاندار کرمان با تاکید بر توجه و عملی کردن شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: تولید متعلق به کشور است و به هیچ‌وجه نباید مانعی پیش روی آن ایجاد شود.