پاداش‌های قابل توجه وزارت نیرو برای صرفه‌جویی در مصرف برق

وزارت نیرو امسال برای کسی که واقعا مصرف برق خود را صحیح مدیریت کند و جمع کیلوواتی که نسبت به سال گذشته کاهش می‌دهد قابل توجه باشد پاداش های قابل توجهی پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم برای صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافه ، سرویس بموقع کولرهای آبی و حتی کولرهای گازی را جدی بگیرید.

تعویض و روغنکاری یاتاقان ها برای چرخش روان پره ها و تنظیم دقیق تسمه و تحت کشش نبودن زیاد آن در کولرهای آبی و تعویض فیلترهای کولرهای گازی راهکارهای ساده ای برای کاهش مصرف برق هستند.

در تابستان امسال همه با هم با کمی دقت در مصرف تجهیزات برقی که در منزل و‌ محل کار اطراف ما وجود دارند (شاید نیازی هم برای استفاده در همان لحظه از این وسایلی که دور از حواس ما مصرف برق دارند نداشته باشیم) میتوانیم به پایداری شبکه برق و برخورداری همه هم میهنان عزیزمان از انرژی گرانبهای برق کمک کنیم.

حتی اگر نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته باشیم از پاداش تشویقی تا ۲۰ برابر قیمت فروش هر کیلووات بهره مند می شویم(قیمت فروش هر کیلووات ۱۰۰ تومان هست و برای مصارف زیر الگو و شرط کاهش نسبت به دوره قبل برای هر کیلووات کاهش ، ۲۰۰۰ تومان پاداش پرداخت می شود)

از اول خردادماه امسال حتی اگر مصرف برق شما بالای الگوی مصرف باشد به ازای هر کیلووات کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال قبل از پاداش تشویقی برخوردار می شوید.

وزارت نیرو امسال برای کسی که واقعا مصرف برق خود را صحیح مدیریت کند و جمع کیلوواتی که نسبت به سال گذشته کاهش می‌دهد قابل توجه باشد پاداش های قابل توجهی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفای مشمولان ماده ۲۹ انتخابات مجلس

ی ژوئن 4 , 2023
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفای مشمولان ماده ۲۹ انتخابات مجلس شورای اسلامی است.