مهار آتش سوزی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت

رئیس آتش نشانی جیرفت گفت: بر اثر آتش سوزی اداره تعزیرات حکومتی جیرفت به بخشی از این اداره خسارت وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ یوسف سالاری با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی به کسی آسیبی وارد نشد، افزود :نیرو‌های مختلف آتش نشانی، اورژانس و امداد با تلاش بی وقفه اتش را خاموش کردند، علت دقیق آتش سوزی دردست بررسی اما احتمال دخالت عامل انسانی و عمدی بودن حریق در حال بررسی است.

سالاری گفت: در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه شب گذشته پس از اعلام خبر مرکز پیام، مبنی بر آتش سوزی در اداره تعزیرات جیرفت ، اکیپ‌های آتش نشانی پس از ۳ دقیقه وارد محل حادثه شده و شروع به اطفاء حریق کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: پارک بودن خودرو های این اداره در پارکینگ و با وجود اشتعال زایی بودن این خودرو ها ،نتوانست مانع اراده آتش نشان‌ها در اطفاء حریق شود و این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن به طور کامل مهار شد.

سالاری افزود: در این حادثه همچنین بخشی از ساختمان بایگانی اداره تعزیرات جیرفت دچار آتش شد که خوشبختانه کمترین خسارت را با تلاش بی وقفه آتش نشانان جیرفت به بار آورد.

وی از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواست قبل از ارائه گزارش رسمی کارشناسان درباره این حادثه و خسارت‌های وارد شده از گمانه زنی‌ها خودداری کنند.

وی گفت: واحد‌هایی که دچار حریق شدند فاقد علائم هشدار دهنده و وسایل اطفاء حریق بوده اند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز به کار جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان

س مه 9 , 2023
جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان آغاز به کار کرد.