توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در بم

به مناسبت اربعین حسینی و به همت خادمیاران رضوی ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در بم توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی  شهرستان بم اظهار داشت: همزمان با روز اربعین، خادمیاران کانون های خدمت رضوی ۲۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و با رعایت کلیه اصول بهداشتی در بین  شرکت کنندگان مراسم پیاده روی اربعین حسینی توزیع کردند.
 
مهدوی در ادامه با بیان اینکه اطعام مومنان از سفارشات معصومین(ع) در روز اربعین است تاکید داشت: یکی از سنت های حسنه و موکد در چنین ایامی اطعام نیازمندان و خانواده های کم برخوردار است و در شرایط کنونی خدمت به قشر آسیب دیده جامعه از وظایف کانون های خدمت رضوی است.

مهدوی عنوان کرد: خادمیاران رضوی درکنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف اقدام به طبخ و توزیع غذا در بین نیازمندان می‌کنند.

وی ابراز داشت: ارزش ریالی غذای توزیع شده هشتصد و هفتاد میلیون ریال برآورد شده است که امیدواریم این قبیل اقدامات مورد قبول و رضای خداوند متعال، معصومین(ع) به خصوص امام حسین(ع) قرار گیرد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجوای زیارت اربعین در ریگان طنین انداز شد

د سپتامبر 19 , 2022
مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: به همت کانون خادمیاران رضوی ریگان مراسم قرائت زیارت اربعین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.