عامل قتل جوان ریگانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: فردی که طی نزاع رخ داده بین چند جوان در یک محفل شبانه باعث قتل یک جوان ۱۹ساله شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ”اسحاق دریجانی”در تشریح این خبر گفت: ساعاتی پس از بامداد گذشته در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر اعزام فردي مجروح به بيمارستان ریگان، ماموران پاسگاه عباس آباد به محل اعزام و مشاهده کردند یک پسر۱۹ ساله که از ناحیه گردن مجروح و جهت مداوا به این واحد درمانی منتقل شده در اثر شدت جراحت وارده جان باخته است.

وی افزود: در تحقيقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول که در یکی از روستاهاي ریگان با چند جوان دیگر در یک محفل دوستانه حضور داشته است در پی تنش و نزاع ایجاد شده بین آن ها توسط یکی از همین افراد از ناحیه گردن با ضربات چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ”دریجانی”ادامه داد: در این راستا ماموران دوایر تشخيص هويت و قتل پلیس آگاهی ریگان با نمونه برداري هاي لازم و انجام اقدامات اطلاعاتي بعدی در راستای شناسايي و دستگيري عاملان وقوع این قتل و مشخص شدن علت و انگيزه آن وارد عمل و ساعاتی بعد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی موفق شدند ۹ جوان که در صحنه قتل حضور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده و با تحقيقات میدانی صورت گرفته از این افراد مشخص شد همه این افراد در روز حادثه به دعوت یکی از همین دوستان در یک باغ گرد هم می آیند و قاتل و مقتول سر موضوعاتی واهی با يکديگر وارد بحث و مشاجره می شوند که متاسفانه ادامه این تنش و درگيري بین آن ها منجر به این نزاع خونین می شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جشن شکرگزاری روزه‌‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر در کرمان

چ آوریل 19 , 2023
جشن شکرگزاری روزه‌اولی‌ها با حضور استاندار کرمان، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان دختر شهر کرمان امروز، ۳۰ فروردین‌ماه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار مطهر شهدا برگزار شد.