آماده باش راهداران در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بروز ناپایداری های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بروز ناپایداری های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

مجتبی محمودی از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل جویا شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد شرایط آرامی از لحاظ جوی هستیم افزود:هم اکنون در محدوده گردنه سربیژن شاهد بارش برف هستیم که در صورت لزوم کار برف روبی و نمک پاشی توسط عوامل راهداری انجام خداهد شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک سوم تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در شهرهای استان کرمان، عابران پیاده هستند

س ژانویه 17 , 2023
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه یک سوم تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در شهرهای استان، عابران پیاده هستند، تغییر در رفتار ترافیکی عابران پیاده را یکی از راهکارهای کاهش تصادفات عنوان کرد.