حضرت معصومه(س) نماد و لایتمداری و اخلاق است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ حجت السلام عباس اسماعیل زاده، در مراسم رحلت حضرت معصومه(س) که به همت خادمیاران رضوی شهرستان راین در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: حضرت معصومه(س) در جهان اسلام جایگاه برجسته ای دارد به‌ گونه‌ای که حضرت امام صادق(ع) شخصیت ایشان را بسیار والا دانسته‌اند.


امام جمعه راین حضرت معصومه(س) را نماد پاکی، طهارت و ولایت‌ مداری دانست و بیان کرد: امامان معصوم(ع)، در رابطه علم، دانش، طهارت، پاکی  و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) که ثواب بهشت را دارد سخنانی و احادیث بسیاری بیان کرده‌اند.


وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت‌ مداری محسوب می‌شوند تصریح کرد: الگوپذیری، تاسی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه(س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.


وي خاطرنشان كرد: حضرت معصومه(س) از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشيع است و مقام علمي بلندي دارد به اميد آنکه در روز محشر از شفاعت و محبت آن حضرت(س) محروم نشويم.
در پايان اين مراسم، مداحان به مرثيه سرايي و شرکت کنندگان به سينه زني پرداختند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خادمیاران رضوی با فرمانده سپاه جیرفت دیدار کردند

پ نوامبر 10 , 2022
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون های تخصصی و‌عمومی گفت: با توجه به اهداف مشترک فعالیت های خادمیاران رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لازم است هم افزایی مناسبی […]