توزیع برنج در بین نیازمندان

با همت خادمیاران رضوی شهرستان بم بیش از ۸۰۰ کیلوگرم برنج به ارزش ۱۵۲میلیون ریال در بین مناطق کم برخوردار شهرستان بم توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم با بیان اینکه وظیفه کانون های خدمت رضوی، شناسایی و خدمت به نیازمندان می باشد، گفت: در راستای سیاست های ابلاغی بنیاد کرامت رضوی و همچنین خدمت رسانی و گره گشایی از محرومین، خادمیاران کانون های عمومی خدمت رضوی مساجد امام حسن عسکری و امیرالمومنین(ع) شهر بم در راستای عمل به وظیفه ذاتی و کمک به معیشت خانواده های کم برخوردار مقدار ۸۰۰ کیلو گرم برنج به ارزش ۱۵۲ میلیون ریال تهیه شد و خادمیاران رضوی به مناسبت ایام فاطمیه به خانواده های بی بضاعت بمی اهدا کردند.
مهدوی با بیان اینکه خادمیاران رضوی به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم با شعار خدمت کریمانه، جهاد عالمانه یاری گر نیازمندان هستند، افزود: خادمیاران رضوی تلاش می‌کنند تا فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان جامعه را در اولویت کار قرار دهند و امیدواریم با مشارکت مردم و خیرین بتوانیم روند محرومیت زدائی را در مناطق محروم شهرستان سرعت ببخشیم.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هزار و پانصد و نوزده بیمار نیازمند بمی ویزیت رایگان شدند

د دسامبر 12 , 2022
خادمیاران کانون تخصصی سلامت شهرستان بم در راستای محرومیت زدایی خدمات رایگان درمانی به بیماران نیازمند و کم بضاعت ارائه دادند.