دیدار صمیمی خادمیاران با فرمانده نیروی انتظامی جیرفت

خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی از خدمت رسانان امنیت تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ در این دیدا عزت الله عبدلی نسب سرپرست انتظامی شهرستان اظهار داشت: حضور خادمیاران رضوی حامل پرچم بارگاه منور حضرت ثامن الحجج باعث دلگرمی پرسنل نیروی انتظامی شد و حافظان امنیت ضمن توسل به امام رضا(ع) و تبرک جستن از پرچم سبز رضوی، در مسیر خدمت به مردم و دفاع از میهن اسلامی از آن حضرت استعانت و مدد می طلبند.


در ادامه حجت الاسلام یوسف امیری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جیرفت به جایگاه ولایت در کلام امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود:  در سایه ولایت فقیه کشورمان اقتدار و تداوم فعالیت‌های خود را دارد، امروز با وجود رهبر معظم انقلاب توانستیم از ارزش های انقلاب اسلامی محافظت  کنیم و همین موجب شده است دشمن در هر زمینه ای که تلاش کند به نتیجه نرسد.


کرامت پیرنیا مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت نیز ضمن تقدیر از دلاوری ها و جان فشانی های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای عرصه تامین را گرامی داشت و بیان کرد: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات و تلاش های مجدانه پرسنل خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان است.


پیرنیا تاکید داشت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی و دیگر موارد معنا یافته و تحقق می یابد.


گفتنی است در این دیدار خادمیاران رضوی با اهدای لوح تقدیر و بسته های تبرکی از پرسنل نیروی انتظامی تجلیل کردند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هرگونه تخریب اموال عمومی ایراد خسارت به هزینه‌های پرداختی خودمان است

ش اکتبر 29 , 2022
فرمانده انتظامی استان گفت: همه باید بدانیم هرگونه تخریب اموال عمومی یا صدمه زدن به ماموران در واقع ضربه به بنیان های نظم و امنیت و همچنین ایراد خسارت به حق و حقوق و هزینه های پرداختی خودمان است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در نشستی […]