برپایی بیش از ۳۰ چادر امدادی جهت اسکان زائرین اربعین در ماهان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بیش از ۳۰ چادر توسط جمعیت هلال احمر جهت اسکان و خدمت رسانی به زائرین در موکب ماهان در ورودی استان برپا شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ استاندار کرمان و هیات همراه از موکب شهید سردار علی ماهانی ویژه امدادرسانی و کمک به زائرین اربعین حسینی (ع) در بخش ماهان بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی به زائران پیاده روی اربعین حسینی در این موکب افزود: خدمت رسانی به زوار سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین بسیار ارزشمند و ستودنی است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این موکب با توجه به تردد زائران اربعین از شهرهای جنوب شرقی کشور علی الخصوص زائران پاکستانی و افغانستانی راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ چادر توسط جمعیت هلال احمر ماهان جهت اسکان و خدمت رسانی به زائرین در این موکب ورودی استان برپا شده است.

پایان پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیگیری برای احصاء و ارائه مفاهیم حقوقی در تمامی مقاطع تحصیلی/باید مردم نسبت به مسائل حقوقی آگاه شوند

ج سپتامبر 9 , 2022
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز وکلا کارشناسان رسمی قوه قضائیه گفت:‌‌ برای گسترش مفاهیم حقوقی و آگاهی بخشی بیشتر در سطح جامعه در پی آن هستیم مفاهیم حقوقی مورد نیاز به ویژه در آموزش و پرورش در تمامی مقاطع تحصیلی احصاء و ارائه شوند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی […]