تقدیر بانوان خادمیار رضوی جیرفت از سبزپوشان نزاجا

همزمان با دهه کرامت بانوان خادمیار رضوی جیرفت با عنوان امین ولایت، اسوه مدافعان ولایت، از نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ عفت سنجری، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان جیرفت در حاشیه این آیین اظهار داشت: همزمان با ششمین روز از دهه کرامت که با عنوان امین ولایت، اسوه مدافعان ولایت نامیده شده است، خادمیاران رضوی جیرفت با نیروی‌های انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

وی بیان داشت: خادمیاران این کانون با حضور در نیروی انتظامی، ضمن عرض خداقوت و گرامیداشت این مناسبت با تقدیم گل و هدیه از این نیروهای پرتلاش تقدیر کردند.

سنجری تصریح کرد: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب ‌اسلامی با شجاعت و دلاوری عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌ اند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیروهای نظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در تمام نقاط کشور ایفا می‌نمایند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: وجود نیروی انتظامی مقتدر و قانون‌مدار در کشور با ولایت مداری و حفظ ارزش ها مایه مباهات ملت ایران است که به یاری خداوند توانسته اند در عرصه های مختلف توان و صلابت خود را به رخ متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه بکشند و همواره آرامش را برای شهروندان عزیز و جامعه ایمانی به ارمغان آورند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پخت و توزیع آش نذری به همت خادمیاران جیرفت

ش ژوئن 18 , 2022
خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد جامع شهرستان جیرفت با طبخ آش نذری و توزیع در بین شهروندان ایام دهه کرامت را گرامی داشتند.