مرقد شهید گمنام جبالبارز غبارروبی شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای مسجد جامع شهر جبالبارز همزمان با سی وسومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب امام خمینی(ره) مرقد شهید گمنام شهرشان را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ علیرضا حاتمی، مسئول کانون محله ای خدمت رضوی مسجد جامع شهر جبالبارز اظهار داشت: با هدف تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و امام راحل(ره ) خادمیاران و یاوران رضوی مرقد مطهر شهید گمنام را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

حاتمی با تجلیل از جانفشانی های شهیدان افزود: پاسداری  و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن از مهمترین رسالت های ما است.

وی تاکید کرد: بايد رسالت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هميشگی باشد و برای آشنایی آيندگان با اين فرهنگ كارهای ارزشمندی انجام شود.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی و خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و کم برخوردار از مهمترین اقدامات خادمیاران در دهه کرامت است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با ارابه های مرگ منتظر متروپل های دیگری باشید

س ژوئن 7 , 2022
سرپرست اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان گفت: در سایه غفلت مسئولان با ارابه های مرگی که در ساختمان ها فعال است، قطعاً باید منتظر متروپل های دیگری باشیم.