هزار بسته کمک معیشتی در ماه شعبان المعظم توزیع شد

مسئول کانون محله ای مسجد امام رضا(ع) از توزیع هزار بسته معیشتی به خانواده های کم بضاعت در ماه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان؛ معصومه ایران نژاد، مسئول کانون خدمت رضوی مسجد امام رضا(ع) سیرجان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی محله شهیدآباد سیرجان در روزهای پایانی سال و در شرایط سخت اقتصادی از کمک به خانواده های کم برخوردار غافل نشدند.

وی افزود: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، روغن نباتی، پنیر، قند، شکر، ماکارونی، حبوبات، خرما، تن ماهی و گوشت گرم گوسفندی بود ‌که هر بسته معادل ۱۵ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

ایران نژاد سرکشی از ایتام را نیز جزء برنامه های جدید این کانون عنوان کرد و افزود: ائمه اطهار(ع) همواره به كودكان يتيم رسيدگي می كردند. بنابراين بر اساس اعمال آن ها بايد اين امور در دستور کار قرار می گرفت تا از پاداش معنوی امام رئوف بهره‌مند شويم.

وی ادامه داد: کودکان یتیم، زبان گفتن و کمک خواستن ندارند و رسیدگی به این افراد اجر و پاداش زیادی دارد و به خیرین بزرگوار پیشنهاد می دهیم که سهمی برای کودکان یتیم قرار دهند، باشد که مورد الطاف خداوند مهربان واقع شوند.ا

یران نژاد در پایان از همکاری امام جماعت و هیات امنای مسجد امام رضا(ع)، هیات حضرت امیرالمونین(ع)، موسسه قرآنی فاطمة الزهرا(س) و جامعة النور سیرجان در اجرای طرح اکرام نیازمندان و ایتام تقدیر و تشکر به عمل آورد./ آستان نیوز

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهیابی تکواندوکار جیرفتی به نیمه نهایی مسابقات جهانی تکواندو بانوان در کره جنوبی

د مارس 28 , 2022
رییس هیئت تکواندو شهرستان جیرفت از راهیابی خانم نرجس شریفی تکواندوکار جیرفتی به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی تکواندو پومسه بانوان به میزانی کشور کره جنوبی خبر داد.