خادمیاران رضوی با امام جمعه براوات دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام علی نوری صفات، در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و فعالیت های مثمر ثمر مجموعه خادمیاران رضوی در سطح شهرستان، ابراز داشت: اقدامات خادمیاران در راستای نفع رسانی به مردم، احیای امر اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر الهی بوده است و این امر موجب تزریق روحیه معنوی و ترویج فرهنگ رضوی میان اقشار مختلف مردم می‌شود.


وی تاکید کرد: خادمیاران رضوی باید کرامت انسانی را در جامعه تقویت کنند و اخلاق، گفتار و رفتار کریمانه را با استفاده از سیره نورانی اهل بیت(ع) در جامعه ترویج دهند.


حجت الاسلام نوری صفات با اشاره به اینکه باید بسترهای مناسب برای حضور جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود تاکید کرد: با توجه و حمایت از جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و متنوع جذاب می توان شاهد حضور بیش از پیش جوانان در مساجد، فعالیت ها و برنامه های دینی بود.


در ادامه این دیدار محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم به تشریح اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده پرداخت.


گفتنی است در این دیدار از سوی خادمیاران رضوی بسته های تبرکی به حاضرین در جلسه اهدا شد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ در رفسنجان برگزار شد

پ نوامبر 10 , 2022
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ محمد پورمحمدی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان در این مراسم ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران و زائران حرم مطهر شاهچراغ بیان داشت: تروریست های وهابی داعشی تعدادی از هموطنان اعم از زن و مرد بزرگ […]