پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: از مهرماه سالجاری نیز نخستین دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در رشته های کارشناشی ارشد پرستاری با گرایش سلامت سالمندی و جراحی داخلی دانشجو می پذیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، علی اصغر خیرخواه با اشاره به اهمیت فراهم کردن، نیازهای آموزشی منطقه در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و ماندگار اظهار داشت: مراکز آموزشی نقش اساسی در توسعه آبادانی هر منطقه دارند، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان یکی از مهمترین دانشگاههای استان تلاش دارد، خدمات سلامت را به بهترین شکل در جنوب کرمان ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به ضرورت موضوع و بر اساس نیاز منطقه پیگیریهای لازم در افزایش رشته های دانشگاه صورت گرفت و در این راستا سال گذشته دانشکده پرستاری کهنوج راه اندازی شد که نخستین پذیرش این دانشکده بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت و سال تحصیلی جدید هم پذیرش دانشجو در این دانشکده خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در یازده رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند و در سال تحصیلی پیش رو نیز نخستین دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در رشته های کارشناسی ارشد پرستاری با گرایش سلامت سالمندی و جراحی داخلی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهنام سعیدی دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شد

ی ژوئن 30 , 2024
بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.