تکمیل و افتتاح طرح‌های تعطیل و بلاتکلیف جنوب کرمان در دولت سیزدهم

فرماندار جیرفت گفت: پروژه‌هایی که در این شهرستان سال‌های طولانی بلاتکلیف بودند در دولت سیزدهم‌ تکمیل و افتتاح شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد بلندنظر عصر امروز در بازدید از پروژه‌های راهداری اظهار داشت: ما در خدمت‌رسانی به مردم از سبک مدیریت شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی الگوبرداری می‌کنیم.

وی با تشریح پروژه‌هایی که پس از سال‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های نیمه‌تمام را که چندین سال بنا به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده بودند به اتمام رساندیم و در همین راستا محور قرقطوئیه از توابع بخش اسفندقه که جیرفت را به شهرستان رابر متصل می‌کند پس از ۱۸ سال در دولت مردمی آیت‌الله رییسی تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

بلندنظر افزود: پروژه دیگری که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد محور مواصلاتی اسفندقه به شهرستان ارزوئیه در حوزه شهرستان جیرفت با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است که اسفندقه را به ارزوییه متصل می‌کند.

وی همچنین در خصوص توسعه راههای روستایی در جیرفت اظهار داشت: از ابتدای دولت فعلی تاکنون ۸۸ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان جیرفت آسفالت شده است، این در حالی‌ست که در دو سال دولت قبل از سالیانه حدود ۴ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی در ادامه به بحث روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی شهرستان جیرفت پرداخت و گفت: در دو سال اخیر بیش از ۱۴۰ کیلومتر راه آسفالت شده است و همچنین در محور جیرفت – بلوک، پل بزرگ باغبابوئیه در بخش مرکزی و پل کوگوئیه در بخش اسماعیلی احداث شده است.

فرماندار جیرفت در ادامه با بیان اینکه در دولت مردمی سیزدهم ۱۷ کیلومتر از جاده جیرفت – بلوک تعریض، زیرسازی و آسفالت و ۳۲ کیلومتر باقیمانده این محور با دو پیمانکار تعیین تکلیف شده و با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با حمایت و همراهی استاندار دو پل بزرگ جنگل آباد وسرجاز نیز پس از سالها وقفه به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام محدودیت های ترافیکی دعای عرفه شهر جیرفت

ی ژوئن 16 , 2024
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در راستای برگزاری دعای پر فیض روز عرفه در محدوده گلزار شهدای شهر جیرفت محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.