افتتاح کارگاه خیاطی با هدف اشتغالزایی خانواده های نیازمند

به همت خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان رفسنجان و با همکاری شهرداری بخش فردوس نوق، در جهت خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان کارگاه تولیدی خیاطی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ رضا نخعی، مسئول کانون خدمت رضوی بخش فردوس رفسنجان گفت: خدمت رسانی و کمک به نیازمندان سیره رضوی و دغدغه اصلی خدمتگزاران و خادمین بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) است و تمام برنامه ریزی های کانون های خدمت رضوی در جهت گام برداشتن در مسیر اشتغالزایی و محرومیت زدایی از نیازمندان و محرومین خواهد بود.

رضا نخعی در ادامه افزود: کارگاه تولیدی خیاطی که به همت خیرین و خادمیاران رضوی جهت اشتغالزایی و‌ خودکفایی نیازمندان راه اندازی شده است با حضور فرماندار شهرستان رفسنجان و مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان و دیگرمسئولین بخش فردوس افتتاح شد.

وی تاکید داشت: کرامت رضوی حد و مرز ندارد، در نتیجه  جلسات هم اندیشی و همفکری که با مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان داشتیم به این نتیجه رسیدیم در کنار خدمت رسانی هایی که به نیازمندان و محرومین در زمینه های تهیه بسته معیشتی، توزیع غذای گرم، تعمیر و تجهیز وسایل و منازل نیازمندان، تامین هزینه درمان و دارو، تامین جهیزیه و ازدواج و غیره داریم، خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان را دراولویت برنامه ها و خدمت رسانی ها قرار دهیم. 

وی ابراز داشت: در همین راستا اولین پوستر جشنواره طرح ها و ایده های اشتغالزایی کانون های خدمت رضوی منتشر شده است و در صدد جذب ایده های برتر اشتغالزایی برای محرومین هستیم که به حول و قوه الهی اولین طرح آن اجرا شد و در آینده طرح های بزرگتر در مناطق بیشتری جهت خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان خواهیم داشت.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رو نمایی از پرچم زیح دوزی شده منقش به آرم آستان قدس رضوی

پ سپتامبر 15 , 2022
با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان، مسئولین و خادمیاران و یاوران رضوی در حاشیه دوره آموزشی ضمن خدمت رابطین کانون های تخصصی و عمومی از پرچم زیح دوزی شده منقش به آرم آستان قدس رضوی در عنبرآباد رونمایی شد.