کشف یک انبار لوازم خانگی غیر مجاز در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان از گشت مشترک بازرسی بازرسان و کارشناسان بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان از انبارهای نگهداری کالا و کشف یک انبار فاقد ثبت در سامانه جامع انبارها در محل هتل دقیانوس جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمدعلی توکلی معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت جنوب کرمان بیان داشت : درگشت بازرسی بازرسان و کارشناسان بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان ازانباری واقع درمحل هتل دقیانوس جیرفت که بصورت گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی صورت گرفت مشاهده شد اشخاصی اقدام به دپو و نگهداری لوازم خانگی در داخل هتل دقیانوس نموده که با بررسی موضوع محرز گردید این اقلام لوازم خانگی ثبت سامانه جامع انبارها نبوده و به صورت غیرقانونی درداخل هتل دپو و نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالاها ۲ میلیارد ریال است افزود : کارشناسان معاونت بازرسی و نظارت اداره کا صنعت معدن و تجات جنوب کرمان ضمن ثبت تخلف عدم اعلام موجودی و عدم ثبت درسامانه جامع انبارها متصدی هتل و مالک اقلام لوازم خانگی به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد : شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی یا انبار مشکوک یا غیر مجازی می توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.124.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز مرمت ۷۵۰ کیلومتر راه های ییلاقی مناطق عشایری جنوب کرمان

س مه 28 , 2024
مدیر کل امور عشایر جنوب استان کرمان گفت: مرمت و تیغ‌زنی و بهسازی راه های ییلاقی عشایری جنوب استان کرمان که در بارندگی‌ها اخیر دچار آسیب شده بود با تاخیر ۲۰ روزه آغاز شد.