توسعه خدمات پزشکی قانونی به تمام شهرستان‌های کرمان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: یکی از مهمترین اقدامات این اداره کل طی سال‌های گذشته توسعه خدمات پزشکی قانونی به تمام شهرستان‌های استان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان، عباس آمیان در دیدار فرماندار شهرستان فاریاب اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات این اداره کل طی سال‌های گذشته توسعه خدمات پزشکی قانونی به تمام شهرستان‌های استان بوده و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی بیان داشت: با راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان فاریاب، استان کرمان جزء معدود استان‌های کشور بود که پوشش صد درصدی خدمات پزشکی قانونی را در تمام شهرهای استان داشته است.

آمیان تصریح کرد: متاسفانه با انتقال پزشک همکار معاضدتی، مرکز پزشکی قانونی شهرستان فاریاب با بحران نیروی پزشک مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه از مدت‌ها قبل می‌دانستیم که پزشک قصد مهاجرت به شهرستان دیگری دارد، تلاش زیادی شد که از میان پزشکان شاغل در شهرستان فاریاب فرد دیگری برای این مهم انتخاب و با آموزش‌های لازم جایگزین کنیم، اما متأسفانه پزشک متقاضی، داوطلب و علاقمند به امر پزشکی قانونی پیدا نکردیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر تنها راهکار فوری و زود بازده فعال کردن پزشکی قانونی شهرستان فاریاب، معرفی پزشک بومی و علاقمند به کار در پزشکی قانونی است که با طی فرآیند آموزشی فشرده به صورت معاضدتی کار خود را در کسوت پزشکی قانونی آغاز کند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی پزشکی قانونی مطالبه جدی مردم فاریاب

ی دسامبر 24 , 2023
فرماندار فاریاب گفت: در حال حاضر یکی از مطالبات مهم مردم از مسئولان محلی پیگیری وضعیت حال حاضر پزشکی قانونی شهرستان می‌باشد که به حالت تعطیل در آمده است.