با گذشت اولیای دم جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

رئیس حوزه قضائی جازموریان از رهایی یک جوان نادم از قصاص خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۱ بر اثر اختلافات خانوادگی ودرگیری و نزاع منتهی به یک فقره قتل در این شهرستان شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمد رسول مکران نژاد اظهار داشت: پس از طی مراحل و تشریفات قانونی حکم مراجع قضایی به جرم قتل عمد در انتظار اجرای حکم بود.

وی افزود : پس از طی چندین جلسه سازش در مدت دو  سال اخیر در  نهایت اولیای دم از حق قانونی خودگذشتند و رضایت کامل و بی قید و شرط خود را با گذشت و ایثار خالصانه خود اعلام کردند و  پرونده پس از دو سال به مصالحه ختم شد.

این مقام قضایی هشدار داد : برخی از افراد به دلیل عدم توانایی در کنترل هیجانات و عصبانیت خود بلافاصله مرتکب جرائم خشن می شوند و لحظاتی پس از ارتکاب جرم از کار خود پشیمان می گردند بایستی در جهت کنترل خشم  آموزش داده و فرهنگسازی شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان

چ مه 15 , 2024
طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند بادهای لحظه‌ای در شمال، غرب، مرکز و برخی از مناطق جنوبی استان کرمان مهیا است.