اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو های راهیان نور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در منطقه اروند یادمان شهدای منطقه والفجر ۸ و در جمع دانش آموزان پسر شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو های راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضایی خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش انجام می شود.وی اظهار کرد: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

رضایی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.

رضا رضایی گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند. 

وی از اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو های راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد گفت: تا کنون بیش از ۲ هزار ۵۰۰ دانش آموز دختر به اردو های راهیان نور در آذر ماه و دیماه اعزام شده اند و اعزام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیز تا پایان بهمن ماه در دستور کار است.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بهمراه دانش آموزان پسر اعزامی از شهرستان های رفسنجان، سیرجان، شهربابک و کوهبنان یادمان شهدای والفجر ۸ را در منطقه اروند زیارت کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۴ فروشگاه لوازم کشاورزی فاقد مجوز در عنبرآباد پلمپ شد

س فوریه 6 , 2024
دادستان شهرستان عنبرآباد گفت : ۱۴ فروشگاه عرضه لوازم و سموم کشاورزی فاقد مجوز در این شهرستان با دستور قضایی پلمپ شد .