اولین کارخانه فرآوری قیر استان در منوجان احداث می‌شود

در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به جنوب استان، عملیات احداث اولین کارخانه فرآوری قیر استان در منوجان آغاز شد که ظرفیت عرضه تولید از طریق بورس را هم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان،نماینده مردم شش شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی، صبح یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، چند طرح به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در منوجان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پارک کتاب

این مجموعه فرهنگی با اعتباری بالغ بر ٢٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و ماده ۵٨ شهرداری‌ها افتتاح شد. به گفته شهردار منوجان، فاز اول این پروژه در مساحت ۵ هکتار به بهره‌برداری رسیده و آغاز فاز دوم آن در سال آینده خواهد بود.

در سفر معاون سیاسی استاندار کرمان به جنوب استان، طرح هادی روستای مهاجرین استیج بخش مرکزی شهرستان منوجان به نیابت از ١٩ طرح هادی روستایی از جمله زیرسازی و آسفالت معابر به بهره‌برداری رسید. 

بنا به اعلام فرماندار منوجان، این طرح‌ها با مجموع متراژ ١۵٠ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت از اعتبارات داخلی بنیادمسکن، ملی، استانی و با مشارکت دهیاری‌های شهرستان با اعتباری بالغ بر ٢٣ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خادمیاران رضوی جیرفت،خادمان چایخانه امام رضا(ع)

د فوریه 5 , 2024
۳۰ نفراز خادمیاران ویاوران رضوی جیرفت،در چایخانه حرم مطهر حضرت رضا(ع) به زائرین ومجاورین خدمت رسانی می کنند.